چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، رمز عبور جدید برای من ایمیل نشده است؟ ,

menuordersearch
samika.ir
جمعه بیست و نهم آبان ۹۴
(1)
(0)
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، رمز عبور جدید برای من ایمیل نشده است؟
لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند.
aparatfacebookgooglelinkedintwiter
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

تیم پشتیبانی سامیکا هفت روز هفته، 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی شما خواهد بود.
تلفن تماس :
081-32526410
آدرس ایمیل :
info@samika.ir